apabila yang diimpikan hanya tinggal jadi mimpi...

http://kerusireput.blogspot.com

Thursday, June 3, 2010

Mission Impossible 2!!

Sudah hampir 2 minggu aku berada dirumah, yela dah cuti 2 bulan. Kang aku ckp "sudah hampir 2 minggu aku berada di PLANET PLUTO" korang x percaya plak..

Jam menunjukkan angka 11 pagi @ tengahari. Aku sedang bersiap sedia untuk ke tempat kerja ku. Bestkan masuk keja pukul 11. Anda silap!! Kerja yang aku lakukan ini amat merbahaya. Risiko ditempat kerjaku ada dimana-mana (bapak ah! ni ayat karangan SPM aku dulu).

Pertumpahan darah selalu berlaku disini. Tak kurang juga ada nyawa yang terkorban. Aku sering kali mempertaruhkan nyawaku demi beberapa pinggan nasik. Whoppss.

Baju sudahku sarung, seluar sudahku pakai, rambut aku x sikat. Tak lupa perfume turut ku sembur. Aku sudah bersedia untuk berjuang.

Doakan aku dalam dakapanmu..


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

ini lah kerja yang aku lakukan.
nak tahu??
tekan SINI.. kluk klukk!!

3 comments:

IM GLOBAL MELAKA said...

gile r mok jd chef..makin kurus la ko ni...?

eita said...

waaa...best nya jadi tukang masak...

Anonymous said...

da tgk! :D