apabila yang diimpikan hanya tinggal jadi mimpi...

http://kerusireput.blogspot.com

Friday, June 4, 2010

ILMU AKU MASIH DI PARAS BUKU LALI...

Benda-benda @ perkara-perkara yang sering kali membuatkan otak aku sembelit memikirkannya.

Renung-renungkan..

*************************************************************

1. Cicak kalau jatuh dalam kolam mati x?


2. Kenapa anjing suka gigit tulang, nape x gigit kayu ke?


3. Korang perasan x harga Planta dah naik?


4. Dulu lain, sekarang lain. betul kn..


5. Kata-kata kawan aku. "lihatlah dengan telinga, dengarlah dengan mata".. cam mana tu eh?


6. Kenapa seekor kambing sangat takutkn air? konfiuss


7. Kalau lelaki jd perempuan, perempuan jd lelaki.. Pondan jd apa??


8. Masih wujudkah seekor PLATIPUS?


9. Telur dengan ayam, mana ada dlu? semak semakkk


10. Macam mana kucing relax ja makan tulang ikan? kesian tekak beliau


************************************************************




p/s: Benda-benda macam ni la yang memberi aku semangat untuk meneruskan pelajaran ke peringkat yang lebih tinggi lagi..


"ILMU AKU MASIH DI PARAS BUKU LALI"

6 comments:

Bert said...

ilmu aku plak diparas kuku jari telunjuk kakiku

juma said...

betul..aku belajar sampai peringkat bangunan bertingkat-tingkat pon xjumpe soklan tahap camni.lau boley jawab ni da kira phd.

cik lala said...

ssh nie.. agak2 klu aku dpt jwb ang nak bg apa???

maCy said...

betol2! ni yg kene baja tggi2 ni..hihi

mukhsin said...

berto: alaa laa.. merendah diri lak beliau... hehe

juma: juma berlajar dekat klcc ke?? hihii

lala: aku bg cicak kot kat hang... :)

macy: betul3(gaya upin ipin), smpai phD den target.. insyaAllah

Anonymous said...

1. cicak tak mati sebab cicak pernah masuk dalam air vanila lipton aku tapi hiduppppp. bodoh punya cicak!

2. dia kena gigit tulang sebab kalau dia gigit kayu tak rock. (hee tatau)

3. yeke? okay baru tau.

4. memanglah, dulu aku cantik. sekarang bertambah tambah cantik. :D

5. tu maksudnya kau dengan kawan kau dah tak betul. sakai. tau?

6. hbs takkan nak takut dengan kau. tak sesuaiiii..hehe

7. pondan jadi ratu cantik. blambak dow kat thailand.

8. wujud!!!!

9. ayam betina dengan ayam jantanlah kena ada dulu. satu set.

10. kucing punya tekak macam lesung batu, tumbuk sampai halus baru telan.

okay dahhh! bole claim hadiah da ni.. :D