apabila yang diimpikan hanya tinggal jadi mimpi...

http://kerusireput.blogspot.com

Sunday, May 2, 2010

Ajal Maut ditangan TUHAN

Hari ini hari ahad.. paper pagi td dah la terbaikk dari ladang.. aku dah berusaha dan aku pasrah dengan ketentuan-NYA.. Hari dalam sejarah sebab dah 2minggu lebih eden x balik rumah ni haa.. bebudak umah sume dah berubah.. semua dah pandai berfikir dengan waras nya.. “LOVE ALL of YOU” hehe..

Petang td aku bersama afan sahabatku yg tercinta pergi ke segamat membuat assignment (afan je wat keje, den tongah memikirkan isu2 dalam negara). Balik je dari segamat, dlm perjalanan pulang ke JEMENTAH, nyaris-nyaris berlaku pertembungan antara dua insan(WAJA & MYVI).. Memang celaka driver WAJA (lampu signal die kaler biru) bawak kete cam kambing.. ko dah tahu kat situ bukit jgn la memotong LAHANATT... kalau kene td x macam jd Puding Roti plak kitorang t.. Hmm adakah beliau “driver WAJA” xde lesen memandu?? Haa itu kite xthu..

Kalau iye pun nak memotonggg biarlah kena pada tempat & masanya... PIKIR DAHULU ye CIK ABANG oiiii... jangan Men REDAH jer.. ishhh bengang betul aku.. X pasal2 gua kne HEART ATTACK 2minit... & terima kasih x terhingga kepada AFAN kerana berjaya bertindak dengan pantas.. kalau x mmg tersadaii la kite td AFAN.. huhuu.. Syukur kepada ALLAH kerana masih memanjangkan umur KAMI berdua.. :)



0 comments: