apabila yang diimpikan hanya tinggal jadi mimpi...

http://kerusireput.blogspot.com

Saturday, July 17, 2010

Masih belum mampu BERDIRI


Aku masih mentah dalam soal kehidupan. Entah bila la aku dapat mematangkan diri ini. Umur dah 20 lebih tapi otak kalah budak umur 2 tahun. Haisshh Mukhsin Mukhsin. Bila la kau nak berubah.

Aku bukanlah bintang yang mampu menyinar di malam hari. Aku tidak mampu untuk memuaskan hati semua. Aku suka melihat orang di sekeliling ku gembira. Muka mereka yang mengukir senyuman sudah cukup untuk mengisi hati ini.

Namun, entah kenapa perasaan itu semakin hari semakin hilang. Adakah aku telah berubah? Hmm aku sendiri tidak pasti. Mungkin sudah sampai masanya aku kembali menyepikan diri. Berkhalwat dengan bayangan yang aku cipta sendiri.

Aku lemah sekarang, walaupun secara fizikalnya aku kuat tapi di dalam sudah hancur yang menanti untuk menjadi debu. Susah… Susah nak digambarkan apa yang aku rasa. Arrrgghhh sakit nyaaa!!




p/s: period pain selama 1tahun setengah @ mungkin lebih. sorry


5 comments:

| CHYMARA | said...

wahh. seems like u ada probs. chill okay! (:

NUR IMAN said...

salam...lucu lak.... sebenarnya kan... manusia kuat sebb ada allah kat sisi / dlm hati.... tuh la kekuatan dr allah sebenarnya...mintak la allah kasi kekuatan... insyaallah perasaan lagi tenteram...doa... nih sampai nak pi menyepikan diri ( perlu jugak tuh... sedap bobek cni...pandagan sy jer...wassalam

NUR IMAN said...

eja pun calah..paham kang

Anonymous said...

mukkhhsssinn!!!!
jgnla camni..u kan happy go lucky orgnyer..
jadilah mukhsin yg dllluuu..

nuriman said...

adat dunia..stp prob msti da jln nye...
org yg brani kne sentiasa kehadapan..bkn lari dr msalah..ttbe tringat satu kata-kata..org baik pun da musuh..org jahat apa th lg..
kita mmg xleh nk puaskan hati smua org..
yg penting..kte kne ingat Allah sentiasa ada brsama dan lebih hampir dr urat nadi kita..

waAllahu'alam

p/s: x tau pe masalah sbnrnye..nk taip komen jek...hak3...ampun ya pak