apabila yang diimpikan hanya tinggal jadi mimpi...

http://kerusireput.blogspot.com

Thursday, July 1, 2010

Journey from Kelantan to Shah Alam

Apa khabar semua? Semoga anda sihat dan ceria selalu..

PERHATIAN!! (saje je)

Usin akan ke Shah Alam untuk menyambung pengajian ke peringkat ijazah sarjana muda. Nebess aku weh. Barang-barang semua tak siap lagi tapi jari-jemari laju je update blog. what the fork.

Lepas ni mungkin tuan hamba busy sedikit dan mungkin blog KERUSI REPUT ini akan terus mereput. Aktiviti merangkak-rangkak di blog lain akan terencat buat seketika. Diharap KALIAN semua sudi menyinggah lagi selepas ini.



Doakan aku berjaya!!


p/s: Alangkah indahnya saat-saat genting ini ada seorang P.A datang membantu. Woooo... GOOD LUCK to ALL. =)

7 comments:

Anonymous said...

aku doakn..doakan aku jugak ..hehe
aku sambung um..bru nk daftar degree

Anonymous said...

gudlcukk.hehhe..atlast u dpt gak..kan berkat org sbr tuh..neway, blaja rajen2..

Berto said...

jumpe aku kat shah alam nnt weyh!

Ninja Padang Kota said...

mukhsin jangan nakal2 dekat s.a taw. klu x i hantar u balik kelantan blk. hehe.

mooie said...

good luck weh!

♥xaturen♥ said...

pergi tak perlu dipimpin,..
pulang mu jadi pemimpin..
insyaaallah..

Iman said...

best nyer aku jer lum dpt lagi.... doa ko ore etek