apabila yang diimpikan hanya tinggal jadi mimpi...

http://kerusireput.blogspot.com

Thursday, July 14, 2011

Kamarul TNB


Kriing-kriiingg (henfonku berbunyi).


" Assalamualaikum. "

" Waalaikumsalam. Weh kau ada mana? Tak keluar ke?"

" Aku ada kat rumah la. Tak keluar pegi mana-mana pun. Apesal?? "

" Takde pape. Aku kecik hati dengan kau ni. Sampai hati kau bertunang tak beritahu aku kan. Pian dengan Sudin sume kau ajak. "




" Bertunang apa jadah plak ni?. Aku girlfriend pun takdak!. "

" Eh, ni bukan Kamarul TNB ke? "

" Bukan!! "



Tuuutttt..... Tuutttt...... (talian diputuskan).


Jenis manusia malu nak cakap salah nombor. Macam haram. Bengkak hati gua.




P/S: Kisah dulu akan tinggal sebagai kisah dulu. Hmmm... -11-


.

2 comments:

Gen2Merah said...

hehehehe... kelakar rasanya. dah terkantoi, tu sebab terus off.. ekekek.

ini bukan Mukhsin said...

@Gen2Merah : hehe.. tahu xpa. macam haram jah perangai. :D