apabila yang diimpikan hanya tinggal jadi mimpi...

http://kerusireput.blogspot.com

Friday, November 26, 2010

Aku Tanpa CintaMu




Telah ku mungkiri janjiku lagi
Walau seribu kali
Ku ulang sendiri
Aku takkan tempuh lagi
Apakah kau terima cintaku lagi
Setelah ku berpaling
Dari pandanganMu
Yang kabur kerna jahilnya aku

Mengapa cintaMu tak pernah hadir
Subur dalam jiwaku
Agarku tetap bahagia
Tanpa cintaku tetaplah Kau di sana
Aku tanpa cintaMu
Bagai layang-layang terputus talinya

Telah ku mungkiri janjiku lagi
Walau seribu kali
Ku ulang sendiri
Aku takkan tempuh lagi
Apakah kau terima cintaku lagi
Setelah ku berpaling
Dari pandanganMu
Yang kabur kerna jahilnya aku

Masihkah ada sekelumit belas
Mengemis kasihMu Tuhan
Untukku berpaut dan bersandar
Aku di sini kan tetap terus mencuba
Untuk beroleh cintaMu
Walau ranjaunya menusuk pedih


p/s: sekali-sekala layan nasyid apa salahnya..

5 comments:

Ummul Khairiah said...

lagu nostalgic kot ni.

Asyraf Abdul Rahim @ Acap Abdul Rahim said...

aku tak dapat nak tengok video ni, tenet slow.

tapi aku tahu lagu ni. JJ kan? aku suka JJ. :)

mukhsin said...

ummul : gua rasa mat dadah kena dgar kn lagu ni..

acapan: kau lajukan la tenet tu.. aah jayjay ye bukan jay chou mahupun jackie chan.

mooie said...

lagu lama nie. woi. masa zaman pejal tahiaq nie..hahaa

mukhsin said...

haha.. faizal superman lah. hang ni