apabila yang diimpikan hanya tinggal jadi mimpi...

http://kerusireput.blogspot.com

Saturday, April 17, 2010

CINTA PANDANG PERTAMA

Korang percaya x dengan Cinta Pandang Pertama ni?? For me its hard to explain but i believe it.. kali pertama aku bertemu, i know she’s the one.. hahahaa.. terus jatuh cinta beb.. kami bertemu di hentian rehat senawang.. bapak jauh.. umah aku kat kelantan die lak kat seremban.. memang mencanak kalau nak g dating.. hehe.. sejak hari itu tido ku tidak menentu.. tp selera makanku makin bertambah (xkena langsung ark). Yg penting ak mandi bersabun.. haha..

Hmmm back to the topic. Petang tu angin sepoi-sepoi bahasa melayu.. aku duduk termenung di beranda.. lamunan ku tersentak dek tepukan harimau oleh BAPAK ku.. hehe. BELIAU seolah-olah mengerti perasaan hatiku yg gundah-gulana ini.. BAPAK ku pun mula bersuara “hang ni duk termenung jauh nampak.. teringat awek ka pa ni?? hehe”.. susah untuk ku membalas.. namun ku gagah kan jua tuk bersuara. “panjang cerita nya ayah.. silap haribulan lalang ni tumbuh balik pun cerita ni x abess..” ZassSS.. tangan nya menupuk belakang ku sekali lg.. ucap bapaku “don’t worry my son. I’ve got whole day for u” sambil tersenyum.. :)

Aku pun mula mengorak langkah.. ku cerita dari A sampai M. Stop jap minum air then sambung balik sampai ke Z.. Selesai sahaja akU berpuitis, arakian BAPAK ku tegas bersuar “stop dreaming son!! Kamu masih muda.. masih banyak masa dan benda yang belum kamu teroka..” aku tunduk memandang ulat gonggok.. sambung nya “ kamu berdua tidak sesuai bersama.. masih ramai lagi diluar sana yang muda dan sesuai untuk kau..”

Semua hanya kerna aku MUDA dan dia TUA.. betapa hancurnya hatiku pabila mendengar kata-kata itu.. lidahku kelu tuk berbicara.. BAPAKku menyuruh agar aku melupakan dia namun bisakah aku untuk berbuat begitu?? Aku sendiri tidak tahu.. Yang pasti kalau aku bersama dengan dia, pasti bapak ku akan menghalang hubungan kami.. huhu.. luluh hatiku..
Hmm..

This last paragraph i’ve write just 4 u BABY (time ni ngah layan lagu Anuar Zain)...

I thought love was just a mirage of the mind,
it's an illusion, it's fake, impossible to find.
But the day I met you, I began to see,
that love is real, and exists in me.
I'll whisper your name when no one is near
So low that only you can hear
You'll feel my love even if we're apart
You'll know that we are one in heart.
So long my love
I’ll never forget you till the end of my life..

This is the picture of my love..



isn't she cute.. :)


0 comments: