apabila yang diimpikan hanya tinggal jadi mimpi...

http://kerusireput.blogspot.com

Wednesday, September 15, 2010

Syaitan itu rajin...

Jam menunjukkan pukul 10.20 pagi dan aku masih melekat dikatil. Wuaarghhh!! Aku bingkas bangun sambil membuat gaya Wolverine lepas kena cucuk dengan adrenalin adamantium tapi aku menutup aurat tau. Ishh jangan pikir bukan-bukan plak.


Aku tengok henpon, sunyi tanpa mesej dan tanpa membuang masa aku pun meng-sms Lisa Surihani. Tak lama kemudian aku on laptop dengan harapan nak siapkan assignment, (ok2. gua nak on9 fesbuk sebenarnya) . Sementara tunggu laptop, aku pergi ke dapur minum air.


Masuk kembali ke bilik, kepala aku terasa berat. Aku pun baring semula dan tertidur. Kring Kring Kringg.. henponku berbunyi. The queen kol mintak hantar buku ke sekolah. Haiyaa, serius gua malas gila baby. Aku letak kol.


Disini bermula lah sesuatu yang pelik. Aku tengok laptop masih tersisip rapi di atas meja tanpa sebarang usikan. Laptop aku tak on pun. Aku bukak henpon lak, takde mesej masuk. Dan aku tengok sent item, yang ada ialah mesej sulit, semalam punya cerita.

Kondisi mentality aku sangat teruk ni. Tak pernah aku jadi macam ni. Musykilllll……



Adakah aku bermimpi di dalam MIMPI di siang hari??

Syaitan ni memang syaitan betul. Tak boleh tengok orang beriman sikit, ada ja nak kacau.



0 comments: